środa, 29 czerwca 2016

Stało się - napisałem książkę!

Jak w tytule. Po roku nieprzespanych nocy i za krókich dni, nieustannego pisania, poszukiwania materiałów, przekopywania przepastnych archiwów, rozmów z ludźmi róźnych środowisk - udało się! Powstała - mam nadzieję - książka, po którą sięgną nie tylko fani piłki nożnej. "Cracovia znaczy Kraków. Historia w Pasy" - oto jej tytuł.




Jeśli myślicie, że to pozycja traktująca tylko o drużynie Cracovii, to jesteście w błędzie. Najstarszy polski klub piłkarski, owiany legendą, którą ja starałem się Wam przybliżyć. Wielcy piłkarze, że wspomnę tylko o Józefie Kałuży, mają tu swoje kartki. Niezapomniane mecze, te derbowe i reprezentacyjne, potyczki ze słynnymi klubami hiszpańskimi - FC Barceloną i Realem Madryt, wojna, okupacja, armageddon i odrodzenie. Czasy obecne, z narodzinami gwiazdy polskiej piłki, bo tak już trzeba mówić o Bartoszu Kapustce - to wszystko znajdziecie w mojej książce.

Pozycja pojawi się na rynku 3 sierpnia 2016 roku nakładem Wydawnictwa SQN. Książkę znajdziecie w sieci salonów EMPIK i Księgarniach Matras. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu i spakujecie ją do walizki na wakacyjne wojaże. Piłka tam dominuje, ale odnajdziecie tam wątki kryminalne, przygodowe, obyczajowe, polityczne i... Sami sprawdźcie i dajcie znać!

Okładką pochwalę się wkrótce, gdyż trwają jeszcze debaty, jaki ma być jej końcowy wygląd. Wszystkie informacje na temat publikacji, spotkań autorskich, fragmenty książki itp. - będą ukazywały się na bieżąco na facebookowym profilu ->  https://www.facebook.com/CracoviaZnaczyKrakow/

Serdecznie zapraszam! Cracovia Pany!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz